Open top menu
Sunday 19 April 2015

 

Tips Menimang cahaya mata dalam masa 2 bulan bersama set kesuburan shaklee

 
Salah satu vitamin shaklee untuk membantu para isteri yang telah berkahwin tetapi belum menimang cahaya mata adalah GLA complex Shaklee. Bila saya mencadangkan set kesuburan untuk membantu mengatasi masalah sukar untuk hamil ini, ramai yang bertanya kepada saya beberapa 'soalan cepumas'.
 
1) " Confirm ke lepas makan Set Kesuburan shaklee ini akan mengandung?"
2) " Berapa lama saya kena ambil Set Kesuburan Shaklee ini baru saya akan mengandung?"
3) " Saya dah cuba macam2 ubat ni, tapi tak pregnant2 pun.. betul ke shaklee boleh membantu saya?"
 
Ye, saya faham masalah anda semua. kurang yakin dan mudah putus asa. Betul x?
 
Yakinlah dengan janji Allah itu dan jangan cepat putus asa dengan masalah yang dihadapi sebaliknya tingkatkan usaha dan kuatkan semangat untuk mengatasinya, Firman Allah :
“ …dan janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya tiada berputus asa dari rahmat Allah melainkan kaum yang kafir” (Yusuf : 12)

Wahai isteri-isteri sekalian..Ketahuilah.. Bahawa rezeki untuk menimang cahaya mata itu adalah rahsia ALLAH S.W.T. Set kesuburan shaklee hanyalah sebagai salah satu ikhtiar shaja. Dimana ia adalah ikhtiar yang tidak memudaratkan malah menjadikan anda & suami semakin sihat. Apabila kita sihat, hormon dalam badan kita akan stabil. Bila hormon stabil, haid pun teratur, maka mudahla untuk kita merancang dan berusaha untuk mendapatkan cahaya mata. :-)
 
Tapi yang sebenarnya set kesuburan shaklee yang mengandungi GLA complex ini telah membantu ramai para isteri berjaya hamil dalam tempoh terdekat.
 
 
SET KESUBURAN CADANGAN UNTUK PERMULAAN:

Untuk Suami : (vitalea+b complex+vita C) Set Kesihatan
bersama (Vita-E dan Zinc) Set Kesuburan
Untuk Isteri : (vitalea+b complex+vita C) Set Kesihatan
bersama (Alfalfa+ GLA) Set Kesuburan

 




Untuk pertanyaan boleh hubungi :
Ieda-012-9555602
Sms/Whatapp/Call
Free postage seluruh Malaysia
COD Johor Bahru area


 
 
 
 
 


Tagged
Different Themes
Faridah Ahmad Menulis

Saya Faridah bt Ahmad, pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 929771. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts